sobota, 19 listopada 2016

Kasza manna z musem z owoców lasu

Mam sporą ilość zamrożonych malin i jeżyn i stąd pomysł na ten pyszny deser lub śniadanie.
Aromatyczny sos i delikatny, kremowy krem z kaszy manny, pyszny, polecam.
Kasza manna z musem z owoców lasu.


               Składniki:
  • 700 ml mleka
  • 6 łyżek kaszy manny
  • 2 łyżki syropu z agawy
  • 200 g malin
  • maliny i jeżyny do dekoracji

Kaszę mannę wsypałam na zimne mleko i ciągle mieszając doprowadziłam do wrzenia.
Gotowałam do momentu aż powstał gęsty, kremowy budyń.
Dodałam syrop z agawy i wymieszałam.
Maliny rozgotowałam pod przykryciem i przetarłam przez sito.
Mannę wylałam na talerze i udekorowałam sosem i owocami.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Wrześniowe wrzosy

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger