poniedziałek, 7 listopada 2016

Patisony nadziewane kaszanką, gruszkami z cynamonem

Jakie one pyszne były, wierzycie mi na słowo? czy przygotujecie i przekonacie się na własnych brzuchach?
Polecam gorąco bo danie zaspokoi głód, rozgrzeje i wygląda super na talerzu.
Patisony nadziewane kaszanką, gruszkami z cynamonem.


             Składniki:
  • 3 średnie patisony
  • 500 g kaszanki
  • 1 cebula
  • 2 gruszki
  • sól
  • pieprz
  • szczypta cynamonu
  • miąższ z patisonów
  • masło klarowane do smażenia

Patisony umyłam i osuszyłam.
Z każdego ścięłam górę, zrobiłam taką czapeczkę.
Z dolnej części wydrążyłam miąższ i posiekałam go drobno.
Cebulę pokroiłam w kostkę, gruszki wraz ze skórką w kostkę, kaszankę w plastry.

Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na niej cebulę, miąższ z patisonów, potem dodałam pokrojoną gruszkę i na koniec kaszankę.
Smażyłam aż gruszki się rozpadły a kaszanka podgrzała, doprawiłam do smaku solą, pieprzem i szczyptą cynamonu.
Farszem nadziałam patisony, przykryłam każdy czapeczką i ułożyłam w naczyniu do zapiekania.

Na dno naczynia wlałam 1/2 szklanki wody.
Wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180 C z opcją grzania góra/dół na 30 minut.
Podałam gorące.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Białe tygrysy bengalskie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger