wtorek, 8 listopada 2016

Sałatka z ośmiornicy z ziemniakami

Pysznych sałatek nigdy nie za dużo.
Tym razem z ośmiornicą i ziemniakami wprost od Tadeusza Gwiaździńskiego.
Sałatkę robi się szybciutko i jeszcze szybciej znika, zapraszam zatem do stołu.
Sałatka z ośmiornicy z ziemniakami.


              Składniki:
  • 2 szklanki ugotowanej i pokrojonej w kostkę  ośmiornicy
  • 2 szklanki ziemniaków ugotowanych, obranych i pokrojonych w kostkę
  • 8 łyżek oliwy
  • świeżo mielony pieprz
  • sól morska
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 1/2 pęczka kolendry

Ugotowaną ośmiornicę pokroiłam na kawałki.
Surowe ziemniaki obrałam i pokroiłam w grubą kostkę, gotowałam w osolonej wodzie 8 minut.
Odcedziłam i osączyłam na sicie.
Na 3 łyżkach oliwy podsmażyłam ziemniaki a na drugiej patelni również na 3 łyżkach oliwy podsmażyłam ośmiornicę.
Połączyłam ziemniaki z ośmiornicą, dodałam posiekane natkę i kolendrę, wymieszałam, posoliłam, dodałam pieprz.
Podałam sałatkę na ciepło skropioną pozostała oliwą.
Smacznego.
Źródło.
"Podróże małe i duże"
Nenufary

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger