wtorek, 29 listopada 2016

Steki z antrykotu ze smażonymi rydzami

Danie typowe dla mięsożerców, soczyste mięsko i do tego smażone rydze i sałatka.
W rezultacie pyszny obiad na stole, lubicie steki?
Każdy przygotowuje je na swój jedyny i niepowtarzalny sposób aby były pyszne i soczyste. 
Ja uwielbiam medium czyli średnio krwiste a Wy usmażcie sobie tak jak lubicie.
Zapraszam do kuchni.
Steki z antrykotu ze smażonymi rydzami.


                Składniki:
  • 2 steki z antrykotu po 250 g każdy
  • sól różowa himalajska
  • świeżo mielony pieprz
  • olej do smażenia
               Grzyby:
  • 300 g rydzów
  • sól morska
  • 3 gałązki rozmarynu
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • pieprz świeżo mielony

Mięso umyłam i osuszyłam a potem lekko rozbiłam kostkami dłoni.
Natarłam steki olejem i grillowałam na gorącej patelni 3 razy po 2,5 minuty z każdej strony.
Po grillowaniu mięso odłożyłam na talerz, posoliłam i oprószyłam solą i pozwoliłam mu odpocząć przez 10 minut.
Jak mięso odpoczywało usmażyłam grzyby.
Najpierw je oczyściłam a potem podsmażyłam na rozgrzanym maśle klarowanym dodając na patelnię gałązki rozmarynu.
Grzyby smażyłam jakieś 8 - 10 minut.
Posoliłam i oprószyłam pieprzem.
Podałam steki z sałatą z pomidorami i jogurtem oraz ze smażonymi rydzami.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Kolorowa jesień

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger