wtorek, 17 stycznia 2017

Dip z awokado i kolendry

Dip jest wspaniałym dodatkiem do warzyw surowych, czy grillowanych a także pysznym dodatkiem do kanapek, mięsa i czego dusza zapragnie.
Ja zajadam sam a jeszcze taki pyszny to znika szybko, polecam wypróbować.
Dip z awokado i kolendry.


                  Składniki:
  • 1 dojrzałe awokado
  • sok z 1/2 cytryny
  • sól niebieska perska
  • 1 szalotka
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 - 3 łyżki posiekanej kolendry
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
Awokado przekroiłam na połówki wzdłuż i łyżką wyjęłam miąższ, rozgniotłam widelcem.
Dodałam posiekaną szalotkę i czosnek a także szczypiorek i kolendrę, wymieszałam.
Doprawiłam do smaku solą i sokiem z cytryny.
Mało pracy a efekt pyszny.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Czapla siwa

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger