piątek, 20 stycznia 2017

Gotowana kalarepka z marchewką

Danie które dziś przedstawiam idealnie nadaje się do obiadu ale także doskonałe jest jako samodzielny posiłek.
Smakuje wybornie i znika szybko, polecam wypróbujcie przepis.
Gotowana kalarepka z marchewką.


               Składniki:
  • 1 kalarepa
  • 1 duża marchew
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 1/2 łyżeczki kozieradki mielonej
  • 1/2 szklanki wody
  • 1 łyżeczka oleju kokosowego
  • 1 łyżeczka masła klarowanego
  • 1 - 2 łyżki posiekanego koperku 
Marchew i kalarepę umyłam, obrałam i pokroiłam w kostkę.
Na patelni rozgrzałam olej kokosowy wymieszany z masłem i podsmażyłam na nim warzywa.
Potem podlałam wodą, dodałam przyprawy i dusiłam pod przykryciem 10 - 15 minut.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem i posypałam posiekanym koperkiem.
Przełożyłam do miseczki i podałam gorące.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Zimowe "czapki"

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger