wtorek, 3 stycznia 2017

Polędwica z dorsza w szynce dojrzewającej

Szybkie i pyszne danie mam dla Was.
Jadacie ryby? te chude czy te tłuściejsze? U nas na talerzu i takie i takie mają wzięcie choć te tłuściejsze tak jak halibut czy makrela mają więcej nienasyconych kwasów tłuszczowych omega 3, potrzebnych aby organizm prawidłowo funkcjonował.
Tym razem na talerzu polędwiczka z dorsza, chuda, pyszna i nie należy jej przegotować bo będzie sucha, dlatego postanowiłam ją owinąć w szynkę długodojrzewajacą i była to szynka parmeńska.
Ryba ugotowała się w sam raz i polecam wszystkim wielbicielom.
Polędwica z dorsza w szynce dojrzewającej.


              Składniki:
  • 2 tuszki polędwicy z dorsza ok. 600 g
  • 80 g szynki długodojrzewającej - u mnie parmeńska
  • zielona fasolka szparagowa do podania
  • olej do smażenia
Umyłam i osuszyłam mięso z ryby.
Każdy kawałek owinęłam szynką, ściśle.
Na patelni ułożyłam papier do pieczenia, skropiłam go olejem i ułożyłam tuszki ryby stroną z zawinięciem do dołu,
smażyłam 2 minuty, przekręciłam na drugą stronę i smażyłam kolejne 2 minuty.
Podałam rybę z ugotowaną al'dente zieloną fasolką szparagową.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Lilie wodne

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger