środa, 4 stycznia 2017

Pudding ryżowy i chińska gruszka nashi

Dziś na śniadanie proponuje pyszny pudding ryżowy z cynamonem i pyszną gruszką chińską.
Pudding z dodatkiem dyni i jagód goji a także żurawiny to bomba energetyczna na całe przedpołudnie, polecam gorąco.
Pudding ryżowy z chińska gruszka nashi.

                   Składniki:
  • 1 szklanka ryżu - dałam arborio
  • 2 szklanki mleka
  • 1 - 2 łyżki miodu
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1/2 szklanki pure z dyni
  • 2 łyżki jagód goji
  • 2 łyżki żurawiny
  • 1 chińska gruszka
Mleko wlałam do garnka, dodałam ryż i odrobinę soli i gotowałam pod przykryciem aż ryż całkiem się rozkleił czyli około 20 - 25 minut.
Zdjęłam z ognia, dodałam miód, pure z dyni, cynamon i wymieszałam.
Przełożyłam do miseczek, udekorowałam jagodami goji, żurawiną i pokrojoną na cząstki gruszką.
Pyszny na ciepło i równie pyszny na zimno.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Zima nad stawami

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger