wtorek, 31 stycznia 2017

Sałatka z makreli, oliwek i pomidorów

Sałatka szybka, cudownie smakuje, nadaje się idealnie na śniadanie do pudełka w pracy ale nie tylko, można ją zajadać jak tylko poczujecie głód.
Polecam gorąco, zdrowie na talerzu.
Sałatka z makreli, oliwek i pomidorów.


              Składniki:
  • 1 puszka filetów z makreli w oliwie z oliwek - 120 g
  • 1/2 niedużej sałaty lodowej
  • 1 pomidor
  • 1 żółta papryka
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • 2 dymki ze szczypiorem
  • 1/2 szklanki pokrojonych na połówki oliwek zielonych
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 2 łyżki oliwy
Paprykę pokroiłam w paseczki, włożyłam do miski.
Dodałam do niej posiekany szczypior wraz z cebulką i posiekaną natkę pietruszki.
Pokroiłam w kostkę pomidora i dodałam do miski.
Sałatę lodową pokroiłam w paski i wymieszałam z pozostałymi składnikami, dodałam pokrojone oliwki.
Na koniec dodałam makrelę z puszki wraz z oliwą a także sól, pieprz i dodatkowo 2 łyżki oliwy, wymieszałam.
Przed podaniem schłodziłam.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Księżyc stulecia - listopad 2016 r

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger