poniedziałek, 23 stycznia 2017

Sezamowe kulki fit

Pomysł na te kuleczki znalazłam gdzieś w przepisach Ewy Chodakowskiej i są to super fit i super zdrowe kuleczki a słodyczy w nich dość na zaspokojenie łaknienia na słodkie.
Polecam gorąco, po treningu są znakomite.
Sezamowe kulki fit.


                Składniki: 4 porcje - 1 porcja 200 kcal
  • 20 daktyli bez pestek - 100 g
  • 2 łyżki masła orzechowego bez soli i cukru - 40 g
  • 4 kostki gorzkiej czekolady - 20 g
  • 2 łyżki sezamu - 28 g

Daktyle włożyłam  do miseczki i zalałam wrzącą wodą do wysokości owoców, odstawiłam na godzinę aby zmiękły.
Następnie odlałam połowę płynu, dodałam masło orzechowe, startą czekoladę i zmiksowałam.
Z masy formowałam kulki - masa jest dość rzadka ale kulki można ulepić, a potem obtaczałam je w sezamie.
Gotowe kulki włożyłam na 5 godzin do lodówki aby stężały.
Smacznego.
Przepis od Ewa Chodakowska
"Podróże małe i duże"
Czapla siwa

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger