środa, 15 lutego 2017

Ciasteczka owsiane fit bez pieczenia

Te proste i bardzo smakowite ciasteczka robi się szybko i idealnie nadają się do zagryzienia po treningach, bieganiu, slow joggingu czy innych formach sportowych.
Ciasteczka są syte, polecam, rewelacyjnie odżywią nasz organizm.
Nadają się w diecie bezglutenowej jeśli weźmiemy bezglutenowe płatki i kakao, tym bardziej zachęcam.
Ciasteczka owsiane fit bez pieczenia.

Składniki:
  • 1/4 szklanki mleka
  • 1/4 szklanki masła rozpuszczonego
  • 1/4 szklanki masła orzechowego bez cukru
  • 1/2 szklanki ksylitolu lub 3/4 szklanki cukru trzcinowego
  • 2 łyżki gorzkiego, naturalnego kakao lub karobu
  • 1 i 1/3 szklanki płatków owsianych błyskawicznych
Przygotowanie ciasteczek:
  • Mleko, masło, ksylitol oraz kakao włożyłam do garnka, podgrzewając rozpuściłam i gotowałam na maleńkim ogniu 1 minutę.
  • Odstawiłam z ognia, dodałam płatki owsiane i masło orzechowe, wymieszałam.
  • Na tacy ułożyłam papier do pieczenia, można folię spożywczą.
  • Łyżką nakładałam porcje masy kakaowej i formowałam koła.
  • Wstawiłam tacę z ciastkami do lodówki aby zastygły i ściągnęły się.
  • Są gotowe po około godzinie.
Smacznego.
Źródło.
"Podróże małe i duże"
styczeń 2016 w Kołobrzegu po tzw. "cofce"

4 komentarze

  1. Bardo mnie zaciekawiły te ciasteczka:)Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Rewelacyjny przepis. Jeśli chodzi o mój ranking fit batoników, to to jest absolutny numer 1. Idealnie wpisuje się w oczekiwania moich kubków smakowych.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger