czwartek, 2 lutego 2017

Kaki w cieście

Kaki - sharon czy persymona to super owoc i warto go jadać na wszelakie możliwe sposoby.
Najlepiej jadać go na surowo bo wtedy całe bogactwo witamin i błonnika jest niezniszczone.
Jeśli jednak znudzi się Wam kaki surowe, zachęcam do zrobienia prostych acz smakowitych placków, gdzie jest smażone krótko i witaminy nie całkiem zginą.
Jedzmy je na śniadanie albo na deser.
Kaki w cieście.


               Składniki:
  • 1 duży owoc kaki
  • 150 g serka homogenizowanego śmietankowego z cukrem
  • 1 łyżeczka sody 
  • 2 pełne łyżki mąki jaglanej pełnoziarnistej
  • 4 łyżki mąki pszennej T 650
  • szczypta soli
  • olej do smażenia
  • cukier puder trzcinowy do posypania

Owoc kaki umyłam, osuszyłam i pokroiłam w plastry razem ze skórką.
Z serka, mąki, soli i sody zrobiłam ciasto i odstawiłam je na 15 minut.
Potem maczałam plastry kaki w cieście i smażyłam je na rozgrzanym oleju z obu stron na złoty kolor na średnim ogniu.
Po usmażeniu układałam je na  ręczniku papierowym aby osączyć nadmiar tłuszczu.
Posypałam placki cukrem pudrem.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Plaża w Kołobrzegu

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger