wtorek, 28 marca 2017

Zupa - szybki krem pomidorowy

Szybkie zupy to jest to co często króluje na naszym stole bo jak wraca się z pracy późno, to takie dania to skarb aby szybko przygotować danie pożywne i smakowite.
Polecam i tą zupę do wypróbowania bo jest tego warta.
Zupa - szybki krem pomidorowy.

Składniki:
  • 2 puszki krojonych pomidorów po 400 ml
  • 500 ml mleczka kokosowego
  • sól morska
  • 1 łyżka suszonego oregano
  • 1 łyżka suszonego lubczyku
  • 1 łyżka suszonej bazylii
  • 1 łyżka ziół toskańskich
  • 1 łyżka cukru trzcionowego
  • 250 g makaronu tagliatelle razowego

Przygotowanie zupy:
  • Zawartość puszek przelałam do garnka, dodałam sól, cukier, mleczko kokosowe i gotowałam 10 minut.
  • Potem dodałam przyprawy i zmiksowałam na krem.
  • Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
  • Makaron ugotowałam al'dente.
  • Podałam zupę z makaronem.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
W porcie Kołobrzeg

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger