środa, 12 kwietnia 2017

Hiszpańska zupa

Zupa jest bardzo treściwa i pachnie latem, dojrzewającymi w słońcu warzywami a chrupiąca szynka jako dodatek to raj dla podniebienia.
Fasola to źródło białka a pomidory odstresują nas trochę.
Polecam zupę do spróbowania bo warto.
Warzywa z puszki miałam Bonduelle.
Hiszpańska zupa.

Składniki:
  • 1 puszka czerwonej fasoli - 212 ml
  • 1 puszka mieszanki warzywnej: groszek, kukurydza z chili - 212 ml
  • 180 g szynki hiszpańskiej Jamon Curado
  • 150 g kiełbasy chorizo
  • 1 puszka pomidorów z bazylią - 400 g
  • 4 duże ziemniaki
  • 2 duże cebule
  • 6 ząbków czosnku
  • 1000 ml bulionu warzywnego
  • 1 łyżeczka ostrej papryki
  • 1 łyżka słodkiej papryki
  • 2 łyżki oliwy
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony

Przygotowanie zupy:
  • Szynkę miałam w plastrach i część odłożyłam do wysmażenia a resztę pokroiłam w paski.
  • Chorizo również pokroiłam w plastry.
  • Ziemniaki obrałam i pokroiłam w kostkę.
  • Cebulę i czosnek pokroiłam w kostkę.
  • W garnku rozgrzałam oliwę i podsmażyłam na niej cebulę, czosnek, ziemniaki, kiełbasę i szynkę.
  • Dodałam papryki w proszku, zasmażyłam.
  • Jak wszystko się ładnie podsmażyło zalałam całość bulionem i gotowałam 20 minut.
  • Teraz dodałam pomidory z puszki, fasolę i groszek z kukurydzą, zagotowałam i gotowałam jeszcze 10 minut.
  • Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
  • Odłożoną wcześniej szynkę wysmażyłam na suchej patelni na chrupiąco.
  • Zupę podałam z płatkami wysmażonej szynki.
Smacznego.
Przepis kuchni hiszpańskiej.
"Podróże małe i duże"
W hiszpańskim markecie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger