środa, 5 kwietnia 2017

Spaghetti z czosnkiem i krewetkami

Szybkie dania są zbawieniem dla gotującego, głodomora.
Makaron do garnka i coś na patelnię ale coś pysznego i danie dość szybko trafia na talerz a oczy się cieszą.
Polecam i tą potrawę, smakowitą i szybką.
Spaghetti z czosnkiem i krewetkami.


              Składniki: 3 - 4 porcje
  • 650 g surowych krewetek
  • 200 g makaronu spaghetti
  • 4 duże ząbki czosnku
  • 3 zielone papryczki Padrón
  • 1/2 papryczki chili
  • 4 łyżki oliwy
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony

Papryczki pokroiłam w paseczki, zielone i chili.
Czosnek pokroiłam w plasterki.
Krewetki umyłam, obrałam z pancerzyków, osuszyłam.
Makaron ugotowałam al'dente.
Na patelnię wlałam oliwę, włożyłam czosnek i papryczki na zimną i podgrzewając smażyłam 2 - 3 minuty.
Na patelnię włożyłam teraz krewetki i smażyłam aż stały się różowe około 3 - 4 minuty.
Dodałam sól i pieprz świeżo mielony, potem ugotowany makaron, wymieszałam i nałożyłam na talerze.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                "Podróże małe i duże"
Lilia wodna

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger