środa, 10 maja 2017

Białe brownie czyli placek z fasoli

Takie placki z fasoli to samo zdrowie, to pyszny deser, to smakowite śniadanie.
Warto pokusić się o upieczenie tego placka bo jest wart spróbowania, ma delikatny smak i kremowa konsystencję.
Białe brownie czyli placek z fasoli.

                  Składniki: forma 30 x 12

  • 2 puszki białej fasoli po 400 g 
  • 2 banany
  • 1 jabłko
  • 1/3 szklanki mleka kokosowego
  • 1/2 szklanki mąki kokosowej lub wiórek
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 łyżki roztopionego oleju kokosowego
  • 1/2 łyżeczki sproszkowanej wanilii
  • 1 budyń waniliowy bez cukru - proszek

                  Polewa kokosowa:

  • 3 łyżki rozpuszczonego oleju kokosowego
  • 2 łyżki ksylitolu
  • 3 łyżki wiórków kokosowych

Fasolę osączyłam na sicie i przepłukałam ją, ponownie osączyłam.
Obrane jabłko starłam na tarce o grubych oczkach, dodałam pokrojone banany i mleko kokosowe, zmiksowałam na gładką masę.
Potem dodałam osączoną fasolę i płynny olej kokosowy,  zmiksowałam na gładki krem.
Na koniec dodałam mąkę kokosową, proszek do pieczenia, wanilię i proszek budyniowy, wymieszałam.
Masę przelałam do formy natłuszczonej olejem kokosowym.
Piekłam ciasto w piekarniku nagrzanym do 190 C z opcją grzania góra/dół przez 45 minut.
W małym garnuszku rozpuściłam olej kokosowy, dodałam ksylitol i wiórki, wymieszałam.
Upieczone ciasto posmarowałam polewą kokosową i wystudziłam, potem wstawiłam do lodówki aby całkiem stężało.
Smacznego.
Źródło.
                                           "Podróże małe i duże"
Zalew Sielpia
Na tej wyspie na Zalewie w Sielpi, można było odpocząć tylko rano, potem szalały na niej amatorzy sportów ekstremalnych ha ha czyli kajakiem lub rowerem wodnym do wyspy, wokół wyspy i gwar i szum i śmiech.
Wakacje.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger