czwartek, 4 maja 2017

Wątróbka cielęca z ananasem

Delikatna, chrupiąca i pyszna wątróbka cielęca w połączeniu ze świeżym ananasem to połączenie idealne.
Lekko słodkawy smak ananasa podkręca smak wątróbki i dzięki temu jest taka pyszna.
Nawet jeśli nie przepadacie za wątróbką to danie przypadnie Wam do gustu.
Wątróbka cielęca z ananasem.


                 Składniki: 4 porcje
  • 600 g wątróbki cielęcej
  • 200 g świeżego ananasa
  • 2 łyżeczki mielonego imbiru
  • 1 łyżeczka gałki muszkatołowej
  • mąka do obtaczania mięsa - ok. 3 łyżek
  • sól morska
  • pieprz czarny
  • masło klarowane do smażenia

Mięso umyłam i pokroiłam w plastry.
Ananasa obrałam, pokroiłam w kostkę.
Mięso obtoczyłam w mące i smażyłam na rozgrzanym maśle z obu stron na złoty kolor, na patelni posoliłam.
Zdjęłam wątróbkę z patelni, a na patelnię wrzuciłam ananasa, chwilę smażyłam, dodałam imbir i gałkę a także pieprz świeżo mielony.
Na patelnię z powrotem włożyłam wątróbkę, nakryłam pokrywką i dusiłam 10 minut po czym przewróciłam wątróbkę na drugą stronę i dusiłam kolejne 10 minut.
Podałam z chlebem.

Smacznego.
Pomysł własny.
                                    "Podróże małe i duże"
Tunezyjski zachód słońca

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger