wtorek, 6 czerwca 2017

Kasza jaglana z grillowanymi pieczarkami

Kasza jaglana na obiad to danie pożywne, zdrowe, aromatyczne i bardzo syte.
Najważniejsze jest w tym daniu to że po jego zjedzeniu schudniemy, zawiera sporo krzemu który do chudnięcia jest niezbędny a niewiele produktów go posiada zatem? jedzmy kaszę jaglaną i chudnijmy.
Dziś pomysł na danie z grillowanymi pieczarkami, aromatycznymi i pożywnymi.
Polecam gorąco.
Kasza jaglana z grillowanymi pieczarkami.



                  Składniki:
  • 1 szklanka suchej kaszy jaglanej
  • 3 szklanki wody
  • 1/2 szklanki śmietanki 12 % lub jogurtu naturalnego
  • ogonki z pieczarek
  • sól morska
  • pieprz czarny  
                 Grillowane grzyby:
  • 14 małych pieczarek
  • czosnek - po plasterku na kapelusz
  • listki świeżej bazylii
  • oliwa z oliwek
  • kolorowy pieprz
  • sól morska

Kaszę jaglaną wsypałam na sito, płukałam pod bieżącą ciepłą wodą aż woda była przezroczysta, potem przelałam wrzątkiem i wsypałam do gotującej wody - 3 szklanki - dodałam 2 łyżki oliwy, szczyptę soli.
Kaszę gotowałam na małym ogniu przez 20 minut wraz z posiekanymi ogonkami pieczarek.
Do jeszcze ciepłej kaszy wlałam śmietanę i zmiksowałam na gładką masę, doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Z pieczarek usunęłam nóżki, i do każdej wlałam kilka kropli oliwy, włożyłam plasterek czosnku i listek bazylii, ponownie skropiłam oliwą, posypałam odrobiną soli i kolorowego pieprzu.
Pieczarki ułożyłam na ruszcie grillowym
i grillowałam w piekarniku nagrzanym do 180 C przez 15 minut.
Podałam kaszę, polentę z grillowanymi kapeluszami pieczarek, skropione oliwą.

Smacznego.
Źródło.
                                     "Podróże małe i duże"
Lasy świętokrzyskie
Wysokie lasy świętokrzyskie bogate w grzyby, jagody i borówki brusznice.
Idealne na spacery, grzybobrania, odpoczynek na łonie natury, cisza, spokój, ukojenie.
Na zdjęciu w Sielpi Wielkiej.

4 komentarze

  1. Kasza jaglana i pieczarki, odpowiada mi taki zestaw obiadowy.
    Lekki i pyszny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być smaczne:)))pieczarki pieknie wyglądają:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger