środa, 21 czerwca 2017

Koktajl z czarnej porzeczki i truskawek

FIT
Ponieważ sezon truskawkowy wciąż trwa a w zamrażarce miałam jeszcze czarną porzeczkę warto było ją wykorzystać, aby opróżnić szuflady na tegoroczne owoce. 
I tak powstał pyszny koktajl, polecam jeśli macie porzeczki albo kiedy będą świeże.
Koktajl jest orzeźwiający i idealny w ciepłe dni, wtedy podajemy schłodzony.
Koktajl z czarnej porzeczki i truskawek.


                   Składniki:

  • 500 ml maślanki
  • 100 g owoców czarnej porzeczki
  • 100 g truskawek
  • 1 łyżka miodu spadziowego

Do kielicha blendera wlałam maślankę, dodałam umyte i oczyszczone z szypułek truskawki a także rozmrożone owoce czarnej porzeczki.
Dodałam miód i zmiksowałam na jednolity koktajl.
Podałam schłodzony, pycha!
Smacznego.
Pomysł własny.
                                       "Podróże małe i duże"
Kołobrzeg w styczniu
Tak dla ochłody skoro koktajl jest schłodzony, dodam jeszcze zachód słońca w styczniu w Kołobrzegu gdy temperatura spadła do - 16.
Czujecie się ochłodzeni?

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger