poniedziałek, 12 czerwca 2017

Koktajl z kaszy jaglanej i mango

FIT
Kasza jaglana zdrowa i pyszna, niedoceniana nadal choć coraz więcej jadana w domach.
Można z niej wyczarować wszystko zapiekanki, koktajle, placki, naleśniki, ciasta i wiele innych, uniwersalna ci ona jest bardzo.
Dziś włożyłam do blendera, zmiksowałam i wypiłam, pyszne było a teraz chcę się z Wami podzielić przepisem.
Koktajl z kaszy jaglanej i mango.

                  Składniki:

  • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 szklanka maślanki
  • 100 ml mleka
  • 1 dojrzałe mango
  • listki z 2 gałązek melisy
  • 2 łyżki syropu z agawy

Do kielicha blendera przełożyłam kaszę, wlałam maślankę, mleko i dodałam obrane ze skórki mango.
Zmiksowałam wszystko na jednolita i gładką masę.
Dodałam syrop z agawy i listki melisy i ponownie zmiksowałam.
Rozlałam do słoiczków i popijałam.
Smacznego.
Na zdrowie!
Przepis autorski.
                                        "Podróże małe i duże"
Żonkile i pełnik europejski
Lubię jak w domu są kwiaty i często kupuje czy też w doniczkach czy cięte.
Uwielbiam ich zapach a ich widok sprawia radość i cieszy oczy.
Wy też tak macie?

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger