sobota, 17 czerwca 2017

Serowe kulki - mini pączusie

Miałam w lodówce kostkę sera tłustego i myślałam co tu zrobić bo ser dostałam, więc wcześniej nic nie planowałam.
Postanowiłam wykorzystać ser do deseru i wymyśliłam te pączusie, szybkie, smakowite i jeszcze szybciej znikające.
Robi się je błyskawicznie, zachęcam do usmażenia.
Serowe kulki.




Składniki:
  • 400 g tłustego twarogu
  • 2 jaja
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
  • 8 pełnych łyżek mąki pszennej
  • 1 pełna łyżeczka proszku do pieczenia
  • mąka do obtaczania
  • cukier puder do posypania
Przygotowanie:
  • Do miski wkruszyłam twaróg, dodałam jaja, mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i rękami zagniotłam ciasto.
  • Ciasto się trochę klei i dlatego łyżką nabierałam masę, wkładałam do mąki i obtaczałam a potem robiłam kuleczkę.
  • I tak do końca masy.
  • Pączusie smażyłam na rozgrzanym oleju w temp. 175 C.
  • Smażyłam aż stały się złociste ze wszystkich stron.
  • Osączałam kulki na ręczniku papierowym a potem posypałam cukrem pudrem.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Kąpielisko nad Zalewem w Sielpi Wielkiej
Wspomnienia z ubiegłych wakacji.
W tym roku wakacji chyba mieć nie będę i te wspomnienia dodają mi energii.

2 komentarze

  1. Bardzo lubimy takie mini pączki:))Pozdrawiam serdecznie i udanej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger