sobota, 22 lipca 2017

Serowe knedle z batatami

Wszelakie kluski uwielbiane są w naszej kuchni.
Te batatowe kluski z serem smakują wybornie więc polecam je o każdej porze roku.
Wystarczy polać je śmietaną i posypać cukrem i cynamonem aby obiad był gotowy.
Można jednak polać je bułką zrumienioną na maśle i wtedy smakują wytrawnie, polecam.
Serowe knedle z batatami.


                 Składniki:

  • 650 g ugotowanych batatów
  • 250 g twarogu półtłustego
  • szczypta soli
  • 1 jajo
  • 3 szklanki mąki pszennej T 650 + do obtaczania

                 Do podania:

  • cukier trzcinowy
  • cynamon
  • śmietana kwaśna 12%

Bataty obrałam, ugotowałam w osolonej wodzie i po ugotowaniu przecisnęłam przez praskę, wystudziłam.
Do zimnych batatów wkruszyłam ser, dodałam jajo i mąkę, wyrobiłam gładkie ciasto.
Z ciasta formowałam kulki, obtaczałam je w mące.
Gotowałam knedle w osolonej wodzie od momentu wypłynięcia 1 minutę.
Podałam ze śmietaną, posypane cukrem i cynamonem.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                         "Podróże małe i duże"
Bratki białe
Delikatne, białe płatki bratków przyciągają wzrok tym bardziej jak rabata jest duża i pachnąca.
Oglądacie kwiaty? zrywacie do wazonów? jadacie?

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger