czwartek, 6 lipca 2017

Śródziemnomorska sałatka z awokado, rukoli i oliwek

Taką pyszną sałatkę zrobiłam.
Moje ulubione składniki które na pewno wiele osób zajada ze smakiem dziś wylądowały w sałatce na sposób śródziemnomorski.
Sałatka jest mega pyszna, zdrowa i pożywna.
Oliwki obniżają cholesterol, rukola ma "zero" kalorii, czarnuszka leczy wszystko co się da, a awokado obniża poziom złego cholesterolu czyli co? jemy nie tylko dla urody i zaspokojenia głodu ale na zdrowie.
Śródziemnomorska sałatka z awokado, rukoli i oliwek.


                Składniki:

  • 70 g rukoli
  • 10 rzodkiewek
  • 1/2 szklanki czarnych oliwek
  • 1 łyżeczka czarnuszki
  • 1/4 szklanki migdałów
  • 1 awokado
  • sok z 1/2 cytryny 

                Sos:

  • 3 łyżki oliwy
  • 3 łyżeczki musztardy
  • sól morska


Rzodkiewki pokroiłam w plasterki.
Awokado przekroiłam wzdłuż, wyjęłam pestkę, potem wyjęłam łyżką miąższ i pokroiłam w cząstki, skropiłam od razu sokiem z cytryny aby nie ściemniało.
Oliwę wymieszałam z musztardą i solą.
Na talerzu ułożyłam rukolę, awokado, rzodkiewki, oliwki, posypałam czarnuszką i skropiłam sosem, lekko przemieszałam, posypałam migdałami.
Sałatka gotowa.
Smacznego.
Przepis własny.
                                             "Podróże małe i duże"
Krwawnik
Ziele krwawnika używane jest przy krwotokach i zbija zły cholesterol.
Zajadać należy w sałatkach i surówkach młode listki, są zdrowe i pyszne.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger