piątek, 18 sierpnia 2017

Kasza jaglana z cukinią i botwinką

Samo zdrowie na talerzu czyli najzdrowsza na świecie kasza jaglana, do niej przepyszne paski cukinii i niedoceniana ciągle botwinka z mnóstwem żelaza.
Efekt? danie przepyszne na talerzu, polecam.
Kasza jaglana z cukinią i botwinką.


              Składniki:

  • 1 pęczek botwiny
  • 500 g ugotowanej kaszy jaglanej
  • 1 średnia cukinia
  • 1 łyżka smalcu z gęsi
  • sól morska do smaku
  • pieprz świeżo mielony
  • 1 łyżka octu balsamicznego
  • 2 łyżki sosu sojowego

Botwinę umyłam i pokroiłam na kawałki wraz z listkami.
Cukinię wraz ze skórką pokroiłam w słupki.
Ugotowałam kaszę jaglaną na sypko.
Na patelni rozgrzałam smalec z gęsi i podsmażyłam na niej najpierw łodyżki botwiny i cukinię.
Smażyłam 8 - 10 minut, wlałam ocet i sos sojowy, dodałam listki botwiny posiekane i chwilę razem smażyłam.
Na koniec dodałam kaszę jaglaną, sól i pieprz i wymieszałam, gotowałam chwilę aby kasza się podgrzała.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                          "Podróże małe i duże"
Muszla koncertowa w Ciechocinku
To tutaj odbywa się większość imprez i jest to główna scena koncertów plenerowych.
Podczas mojego pobytu występował sam Paweł Kukiz ale ja nie widziałam występu.

3 komentarze

  1. ooooo akurat mam te składniki na mieszkaniu! muszę spróbować to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger