środa, 15 listopada 2017

Grillowany ser halloumi z pomidorkami

FIT
Dziś kolejny przysmak kuchni greckiej czyli ser halloumi.
Jest to tradycyjny ser cypryjski produkowany z mieszanki mleka krowiego, owczego i koziego.
Dziś grillowany z pomidorkami, pyszny, polecam.
Grillowany ser haloumi z pomidorkami.


               Składniki:

  • 2 opakowania sera halloumi po 100 g
  • 50 ml oliwy z oliwek
  • 20 - 30 pomidorków koktajlowych
  • 4 kromki żytniego pieczywa na zakwasie
  • mała czerwona cebulka


Płytę grillową lub patelnię posmarowałam oliwą.
Ser, każdy oddzielnie położyłam na płycie grillowej i smażyłam z każdej strony aż pięknie się zrumienił.
Ser zawinęłam w folię aluminiową i odstawiłam na minutę.
Kromki chleba skropiłam oliwą i również grillowałam.
Podałam grillowany ser z piórkami czerwonej cebulki, pomidorkami i kromkami opieczonego chleba.
Smacznego.
Przepis kuchni greckiej.
                                        "Podróże małe i duże"
Wrzosy
Wrześniowy, ciepły las z dywanami wrzosów to magia dla oczu i zapowiedź grzybobrania.
Uroki natury, uroki jesiennego lasu w tym roku pełnego grzybów i wrzosów.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger