piątek, 17 listopada 2017

Tagliatelle z prawdziwkami i krewetkami

Będzie szybko, smacznie i pożywnie.
Danie znakomite po ciężkim dniu pracy, idealne na odbudowanie energii, lekko i pożywnie.
Prawdziwki miałam mrożone ale może jeszcze w lesie są i warto się przejść.
Do dania dodałam kiszone cytryny, idealny dodatek który nadaje daniu charakteru, polecam.
Tagliatelle z prawdziwkami i krewetkami.


              Składniki:

  • 250 g makaronu tagliatelle 
  • 1 łyżka sosu ostrygowego
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/2 kiszonej w soli cytryny
  • 1/2 cebuli
  • 3 - 4 prawdziwki
  • szczypiorek do posypania
  • 400 g ugotowanych krewetek tygrysich
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1 łyżeczka masła klarowanego
  • 1 łyżka oliwy
  • sól morska do smaku


Prawdziwki pokroiłam na ćwiartki - miałam duże - jeśli macie mniejsze zostawcie w całości.
Pokroiłam w paseczki paprykę, czosnek w plasterki a cebulę w kostkę.
Cytrynę drobno posiekałam, tak samo jak szczypiorek.
Na patelni rozgrzałam masło i oliwę i podsmażyłam na nich cebulę i czosnek, posiekane cytryny.
Teraz dodałam paprykę i grzyby, smażyłam 8 minut, wlałam sos ostrygowy, dodałam ugotowane wcześniej krewetki i podgrzewałam 2 - 3 minuty.
Makaron ugotowałam al'dente, odcedziłam i przełożyłam na talerz, polałam sosem, posypałam szczypiorkiem i danie gotowe.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                          "Podróże małe i duże"
Jaskółka
Rodzina ptaków z rodziny wróblowatych.
Żywią się owadami chwytanymi w locie a gniazda budują na skałach, budynkach pod dachem.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger