niedziela, 31 grudnia 2017

Czekoladowa kostka z kaszy jaglanej

Jak teraz zaczniecie to na przyjęcie gości czy na "wynos" dla gości będą znakomite.
Robi się szybko, 5 - 10 minut wystarczy i szybko będą znikały.
Zabierajcie się do robienia kostki, pysznej i zdrowej.
Zajadajcie ją bez wyrzutów sumienia, Sylwester wszak jest raz do roku.
Czekoladowa kostka z kaszy jaglanej.
           
Składniki:
  • 50 g masła
  • 4 łyżki miodu
  • 200 g gładkiego masła orzechowego
  • 100 g ekspandowanej kaszy jaglanej czyli 3 pełne szklanki
  • 90 g czekolady deserowej
Przygotowanie kostki:
  • W garnku umieściłam masło, miód i podgrzewałam aż masło się rozpuściło i połączyło z miodem.
  • Dodałam teraz masło orzechowe i ponownie podgrzewałam na maleńkim ogniu aż składniki się połączyły.
  • Na koniec dodałam posiekaną czekoladę i jeszcze chwilę podgrzewałam do jej rozpuszczenia, ciągle mieszałam.
  • Teraz wyłączyłam ogień i wsypałam do garnka kaszę ekspandowaną, dokładnie wymieszałam aby składniki dobrze się połączyły.
  • Wyłożyłam masę do naczynia płaskiego o brzegu ok. 20 cm, wyłożonego folią spożywczą.
  • Masę wyrównałam i dokładnie docisnęłam aby nie było pęcherzy powietrza.
  • Wstawiłam naczynie do lodówki na 2 godziny.
  • Potem wyjęłam, pokroiłam w kostkę lub jak chcecie i deser gotowy do częstowania gości.
Składniki:
Źródło.
"Podróże małe i duże"
W łódzkiej Palmiarni
Mnie w takiej scenerii brakuje tylko książki i może kubka herbaty.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger