środa, 10 stycznia 2018

Bruschetta z pomidorami i anchois

Bruschetta to kanapka na ciepło rodem z Włoch.
Jest tak pyszna że nie można jej się oprzeć.
Tutaj dodatek anchois to był strzał w dziesiątkę.
Kanapki są pyszne, aromatyczne i zachęcają do jedzenia.
Bruschetta z pomidorami i anchois. 

                Składniki: 2 porcje

  • 4 - 6 kromek chleba
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 filety z anchois
  • 1 łyżka posiekanej natki
  • 1 łyżka oleju z filetów anchois
  • sól morska
  • pieprz czarny
  • 3 pomidory

Pomidory umyłam i osuszyłam.
Jednego pomidora drobniutko posiekałam a dwa pozostałe starłam na tarce jarzynowej, wymieszałam.
Teraz do pomidorów dodałam posiekaną natkę pietruszki i posiekane fileciki anchois.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Kromki chleba, najlepiej żytniego posmarowałam olejem z anchois, grillowałam na patelni ale można opiec w tosterze.
Gorące kromki natarłam połówką czosnku.
Na każdej kromce ułożyłam sporą porcję pomidorów z anchois.
Kanapki gotowe.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                         "Podróże małe i duże"
Rzeźba w Parku w Chełmnie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger