czwartek, 4 stycznia 2018

Grillowany pstrąg tęczowy

W tych najprostszych daniach siła.
Pstrąg sam w sobie jest mega pyszną rybą więc stwierdziłam że nie popsuję go za bardzo i tylko go grillowałam.
Odpowiednie dodatki zrobiły swoje, zapraszam.
Jadacie ryby?
Grillowany pstrąg tęczowy.

             Składniki: 2 porcje

  • filet z pstrąga ok. 500 g
  • sól różowa himalajska
  • pieprz cytrynowy
  • oliwa z oliwek
  • koperek
  • cząstki cytryny

Osuszyłam filet z pstrąga i skropiłam go oliwą.
Posypałam solą, oprószyłam pieprzem cytrynowym.
Na rozgrzaną płytę grillową bądź patelnię położyłam rybę od strony skóry najpierw
i grillowałam po 3 minuty z każdej strony.
Podałam rybę z koperkiem i cząstkami cytryny.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                       "Podróże małe i duże"
Listopadowy las
Piękne chwile w listopadowym lesie spędziliśmy już na początku miesiąca.
Piękne słońce, garstka grzybów, śpiewające ptaki, ciepło jak na ten czas bo 12 stopni, cudny odpoczynek.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger