czwartek, 18 stycznia 2018

Kąski z widlaka białego z kurkumowym ryżem

Widlak biały to nic innego jak ryba z rodziny dorszowatych, więc biała o soczystym, delikatnym mięsie.
Wykorzystałam ją tutaj do zrobienia kąsków rybnych a dodatek ryżu nadaje jej charakteru.
Jeśli tylko uda się Wam zakupić widlaka, zróbcie takie oto danie, jeśli jednak nie, wykorzystajcie mięso dorsza.
Kąski z widlaka białego z kurkumowym ryżem.



                    Składniki:

  • 2 filety z widlaka białego lub innej białej ryby ok. 500 g
  • przyprawa do ryby
  • jajo
  • mąka do panierowania
  • bułka tarta do panierowania
  • olej do smażenia
  • 1 szklanka ryżu sypkiego
  • 1 i 1/2 szklanki wody
  • sól morska
  • 1 łyżeczka kurkumy


Rybę umyłam, osuszyłam i pokroiłam na mniejsze kawałki.
Kąski posoliłam, oprószyłam przyprawą do ryb.
Każdy kawałek najpierw maczałam w mące, potem w roztrzepanym jaju i na koniec obtaczałam w bułce tartej.
Smażyłam rybę w rozgrzanym oleju na złoty kolor ze wszystkich stron.
Ryż wsypałam do garnka, zalałam wodą, dodałam szczyptę soli i kurkumę i gotowałam 15 minut.
Podałam rybę z ryżem i pomidorem.

Smacznego.
Przepis własny.
                                         "Podróże małe i duże"
Uroki lasu
Czy to opieńki czy boczniaki, nie wiem ale Mistrzunio - pająk, pięknie uwił wokół nich sieć.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger