wtorek, 30 stycznia 2018

Kolorowa sałatka z majonezem

Zakupiłam fioletowe ziemniaki w markecie, tuż obok na półce leżała fioletowa kapusta pekińska, która również wylądowała w koszyku.
I tak oto powstała pyszna sałatka, zdrowa i aromatyczna.
Ja użyłam tutaj majonezu wegańskiego z aquafaby ale jak lubicie tradycyjny, też będzie ok.
Zachęcam do wypróbowania przepisu.
Kolorowa sałatka.


Składniki:
  • 500 g fioletowych ziemniaków 
  • 4 duże liście kapusty pekińskiej fioletowej 
  • 3/4 szklanki kukurydzy konserwowej 
  • 3 dymki ze szczypiorem 
  • 6 - 8 małych jaj 
  • sól morska 
  • pieprz czarny 
  • 1/2 szklanki wegańskiego majonezu lub tradycyjnego
Przygotowanie:
  • Ziemniaki umyłam i ugotowałam w osolonej wodzie w mundurkach.
  • Potem wystudziłam i obrałam, pokroiłam na cząstki.
  • Kapustę pekińską pokroiłam w paseczki.
  • Osączyłam kukurydzę z zalewy, posiekałam dymkę wraz ze szczypiorem.
  • Jaja ugotowałam na twardo, ostudziłam, obrałam i pokroiłam na ósemki.
  • Wszystkie składniki wymieszałam delikatnie w misce, dodałam sól, pieprz i majonez i wymieszałam.
  • Sałatkę odstawiłam na 30 minut aby smaki się przegryzły.
Smacznego.
Przepis autorski.
"Podróże małe i duże"
Las Bełdów
Przejście na drugą stronę mocy ha ha.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger