poniedziałek, 15 stycznia 2018

Śniadanie po meksykańsku

Szybkie, pyszne, pożywne śniadanie po meksykańsku.
Użyłam tutaj placków tortilli meksykańskich i puszki chili con carne Bonduelle.
Szybko i smacznie, energii do obiadu wystarczy, polecam.
Śniadanie po meksykańsku.


Składniki:
  • 4 tortille meksykańskie
  • 1 puszka chili con carne - 425 ml - Bonduelle
  • 4 jaja
  • 2 łyżki octu
  • posiekana natka pietruszki
  • mała czerwona cebula
  • 1 duży pomidor
Przygotowanie śniadania:
  • Podgrzałam zawartość puszki.
  • Na suchej patelni podgrzałam tortille, pokroiłam je na trójkąty.
  • Pomidora pokroiłam w półplastry, cebulę w piórka.
  • Do garnka wlałam wodę, dolałam ocet, zagotowałam.
  • Do wrzącej wody wbiłam jajo i zakręciłam wodę tworząc wir.
  • Jajo gotowałam 3 minuty.
  • Na talerzu rozłożyłam tortille, ułożyłam chili con carne, plastry pomidorów, cebulkę i posypałam natką pietruszki.
  • Na wierzchu ułożyłam jajo w koszulce.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Bazylika Katedralna Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Pelplinie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger