piątek, 2 lutego 2018

Brokuły z suszoną żurawiną - sałatka na ciepło

Lubimy takie sałatki na ciepło, szybko, zdrowo i pożywnie z mnóstwem dostarczonych do organizmu składników mineralnych i  odżywczych.
Robicie takie ciepłe sałatki? 
Ja robię często i pochłaniamy je szybko bo są przepyszne.
Brokuły z suszoną żurawiną - sałatka na ciepło.


             Składniki:

  • 1 łyżka oliwy
  • 1/4 szklanki orzeszków piniowych - mogą być orzechy włoskie lub laskowe
  • 1 ząbek czosnku
  • 1 duży brokuł
  • 1/2 szklanki białego wytrawnego wina
  • 1/4 szklanki suszonej żurawiny
  • sól morska
  • pieprz czarny
  • 1 łyżka sosu sojowego
  • 1 łyżka sosu ostrygowego

W rondlu rozgrzałam oliwę, wsypałam orzeszki i uprażyłam je przez 1 - 2 minuty.
Dodałam do rondla przeciśnięty przez praskę czosnek, smażyłam minutę i dodałam podzielonego na różyczki brokuła.
Wlałam także wino, dodałam żurawinę, wlałam sos sojowy i ostrygowy.
Przykryłam rondel pokrywką i gotowałam 8 - 10 minut.
Przyprawiłam do smaku solą i świeżo mielonym pieprzem.
Podałam od razu.
Smacznego.
Przepis własny.
                                        "Podróże małe i duże"
Borówka brusznica jesienią

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger