piątek, 23 lutego 2018

Placuszki plantanowo - kokosowe

FIT
Co to są plantany i jak się je je napisałam w poście, zapraszam.
Dziś szybkie i pyszne placuchy, idealne na śniadanie czy na drugie śniadanie do pracy czy szkoły.
Polecam gorąco.
Placuszki plantanowo - kokosowe.


              Składniki:

  • 4 bardzo dojrzałe plantany
  • 2 jaja
  • 2 pełne łyżki mąki z samopszy
  • 4 pełne łyżki mąki kokosowej
  • 1 łyżeczka sody
  • olej do smażenia
  • sos czekoladowy do podania

Plantany obrałam ze skóry, włożyłam do miski, rozgniotłam widelcem.

Dodałam do nich mąkę kokosową i z samopszy oraz jaja i wymieszałam.
Na koniec dodałam sodę i jeszcze raz dokładnie wymieszałam.
Na patelni rozgrzałam odrobinę oleju i nakładałam łyżką porcje masy.
Smażyłam z obu stron na złoty kolor.
Podałam z sosem czekoladowym.
Smacznego.
Przepis autorski.
                                         "Podróże małe i duże"
Wystawa storczyków w Łódzkiej Palmiarni

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger