sobota, 3 marca 2018

Placuszki z jabłkami i granatem

Na śniadanie najlepsze placuszki z jabłkami.
Są pożywne i smakowite, znikają szybko a granat super strzela pod zębami i dostarcza mnóstwo witaminy C.
Polecam także na drugie śniadanie do szkoły czy pracy, będą rewelacyjne.
Placuszki z jabłkami i granatem.


                  Składniki:

  • 1 szklanka mleka
  • 2 jaja
  • 1 szklanka i 2 czubate łyżki mąki pszennej T 650
  • 2 jabłka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • ziarenka z 1/2 granatu

Mleko wymieszałam z jajami, dodałam potem mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.
Jabłka obrałam ze skóry, przecięłam na ćwiartki i pokroiłam w plasterki.
Wymieszałam jabłka z masą mleczną.
Na patelni rozgrzałam olej i nakładałam porcje masy z jabłkami.
Jak placki podsmażyły się na jednej stronie to wsypałam na każdy łyżeczkę pestek granatu
i potem przewróciłam na drugą stronę.
Dosmażyłam placek i wyjęłam go na ręcznik papierowy aby osączyć go z nadmiaru tłuszczu.
Na talerzu podałam z pestkami granatu.
Można podać z miodem, syropem klonowym albo same bez niczego, są pyszne.
Smacznego.
Przepis własny.
                                          "Podróże małe i duże"
Wiewiórka - Park Źródliska w Łodzi

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger