czwartek, 19 kwietnia 2018

Jaja sadzone z bekonem na kanapce

Szybkie, pyszne, aromatyczne, chrupiące śniadanie dziś podaję.
Idealny zastrzyk energii, przynajmniej dla mnie.
Uwielbiam bekon i jaja a ich połączenie to istny zawrót głowy, popróbujcie, zachęcam.
Pamiętajcie aby produkty były dobrej jakości wtedy śniadanie będzie wyborne.
Jaja sadzone z bekonem na kanapce.

                   Składniki:

  • po 2 jaja na osobę
  • po kilka plastrów wędzonego bekonu, boczku lub pachwiny wieprzowej
  • po 2 kromki chleba na zakwasie na osobę
  • szczypior
  • oliwa 
  • czosnek
  • rzodkiewki do podania
  • sól morska 
  • pieprz świeżo mielony

Pokroiłam bekon w plastry i wysmażyłam je na rozgrzanej patelni aż stały się chrupiące.
Chleb podpiekłam skrapiając oliwą na suchej patelni, posmarowałam przeciętym na połowę czosnkiem.
Zdjęłam bekon z patelni i podsmażyłam na niej jaja, posoliłam je i oprószyłam pieprzem.
Posiekałam szczypiorek, pokroiłam rzodkiewki w plasterki.
Jajo ułożyłam na podpieczonym chlebie, ułożyłam plastry bekonu, posypałam szczypiorem i podałam z rzodkiewką.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                        "Podróże małe i duże"
Sierpień 2017 r - zaćmienie księżyca

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger