sobota, 19 maja 2018

Ciastka z twarogu

Kruche, wilgotne ciasteczka do kawy czy herbaty.
Idealne też będą na śniadanie do szkoły czy pracy.
Są sycące i bardzo smakowite, polecam upieczcie sobie.
Ciastka z twarogu.


                Składniki:

  • 700 g półtłustego twarogu
  • 200 g masła
  • 2 łyżki śmietany 18 %
  • 4 jaja
  • 600 - 700 g mąki pszennej T 650
  • cukier puder do posypywania


Twaróg ugniotłam widelcem, dodałam pokrojone masło, jaja, śmietanę i mąkę i siekaczką do ciasta kruchego posiekałam całość na kruszonkę.
Można to zrobić nożem.
Potem zagniotłam zwarte ciasto, podsypując mąką jeśli trzeba.
Rozwałkowałam ciasto na placek - dość cienki i wykrawałam foremkami ciastka.
Układałam je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Piekłam ciastka w piekarniku nagrzanym do 180 C z termoobiegiem przez 15 minut.
Po upieczeniu posypałam cukrem pudrem.
Ciasteczka mają takie fajne listkowanie ciasta jak w cieście francuskim i są znakomite, polecam.
Smacznego.
Źródło.
                                          "Podróże małe i duże"
Odpływamy? jezioro Białe

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger