poniedziałek, 14 maja 2018

Kanapki na ciepło z pieczarkami

Kanapki na ciepło to dla mnie zawsze fajna sprawa.
Ulubiona kiełbasa, ulubiony ser i kilka pieczarek i śniadanie gotowe.
Kanapki na ciepło z pieczarkami.


                 Składniki:

  • kromki chleba razowego
  • plastry ulubionego sera - u mnie gouda
  • kilka pieczarek
  • odrobina oleju
  • oliwa
  • plastry ulubionej grubej kiełbasy 
  • szczypiorek posiekany do posypania

Pieczarki pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na odrobinie oleju.
Kromki chleba posmarowałam oliwą i podsmażyłam z obu stron na rumiano.
Plastry kiełbasy podsmażyłam na suchej patelni z obu stron.
Na ciepłym chlebie ułożyłam pieczarki, kiełbasę i plaster sera który się ładnie roztopił.
W prostocie siła jak mawiają.
Posypałam jeszcze posiekanym szczypiorem.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                          "Podróże małe i duże"
Jezioro Wigry

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger