czwartek, 17 maja 2018

Kukurydza na ostro

Dziś przedstawiam kukurydzę idealną jako dodatek do dań wszelakich lub można ją zajadać samą, bez dodatków, wybór należy do zjadającego.
Kukurydza lekko chrupiąca w ostrawej zalewie idealnie smakuje i pobudza kubki smakowe, polecam.
Ostrość regulujcie sobie według własnych upodobań.
Kukurydza na ostro.


                   Składniki:

  • 1 duża puszka kukurydzy - 425 ml
  • 1 średnia szalotka
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/2 łyżeczki mielonego kminu rzymskiego
  • 1/2 łyżeczki mielonej kolendry
  • 1/2 papryczki chili
  • 2 łyżki masła
  • 1/2 łyżki soku z cytryny
  • sól morska do smaku

Posiekałam drobno szalotkę, czosnek przecisnęłam przez praskę.
Kmin, ziarna kolendry i papryczkę utłukłam w moździerzu.
Cebulę i czosnek podsmażyłam na maśle, dodałam osączoną kukurydzę oraz wszystkie przyprawy, doprawiłam do smaku solą.
Całość gotowałam 2 minuty, doprawiłam na koniec sokiem z cytryny.
Smacznego.
Pomysł własny.
                                          "Podróże małe i duże"
Narcyzy

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger