piątek, 11 maja 2018

Naleśniki z farszem z białej kiełbasy i pac choi

Ale sobie naleśniki wymyśliłam!
Są delikatne, pyszne i mają cudowny farsz.
Uwielbiamy białą kiełbasę a tutaj w farszu sprawdziła się znakomicie.
Kapusta pac choi dopełnia całości, polecam danie jak najbardziej.
Naleśniki z białą kiełbasą i pac choi.


Składniki: 4 porcje
Ciasto: 8 naleśników, 20 cm średnicy

  • 2 duże jaja
  • szczypta soli
  • 2 łyżki oleju
  • 1 łyżeczka pasty z kiszonego czosnku
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 szklanka wody
  • 1/2 szklanki mąki pszennej graham T 1850
  • 1 - 1 i 1/2 szklanki mąki pszennej T 650
Farsz:
  • 1 kapusta chińska pac choi
  • 1 łyżka kiszonej pasty z czosnku
  • sól morska
  • pieprz świeżo mielony
  • 1 i 1/2 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 1 łyżeczka pikantnej pasty paprykowej sambal oelek
  • 700 g białej surowej kiełbasy
  • 1 łyżka oleju

Przygotowanie:
  • Najpierw zrobiłam ciasto.
  • Do miski wbiłam jaja, dodałam mleko, sól, wodę i dokładnie wymieszałam.
  • Dodałam pastę z czosnku i olej, wymieszałam.
  • Teraz wsypałam obie mąki i wymieszałam aby nie było grudek.
  • Ciasto odstawiłam na 2 godziny aby odpoczęło.
  • Jeśli za bardzo zgęstnieje wystarczy dodać wody, ciasto ma mieć konsystencję śmietanki słodkiej.
  • Usmażyłam 8 cienkich naleśników.
  • Kiełbaski obrałam z osłonek.
  • Kapustę pokroiłam w paski.
  • Na patelni rozgrzałam olej i podsmażyłam na nim kiełbasę białą, rozcierając ją tak aby powstały grudki.
  • Dodałam wtedy koncentrat, pastę paprykową, pastę z kiszonego czosnku oraz twarde części kapusty, liście zachowałam.
  • Smażyłam jeszcze 3 minuty.
  • Na naleśnikach układałam porcje mięsa i paski kapusty.

  • Zwinęłam naleśniki w rulon, podgrzałam w piekarniku i podałam.
Smacznego.
Autor przepisu: Dorota Owczarek
"Podróże małe i duże"
Modraszka zwyczajna

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger