środa, 23 maja 2018

Pasta z selera i kaszy jaglanej

Na FB w grupie "Co jedzą polskie bezgluty" ktoś umieścił przepis na pyszną pastę i choć ja nie muszę wystrzegać się glutenu, składniki pasty stosuję w mojej diecie i chętnie skorzystałam z przepisu.
Pasta jest pyszna, smakuje trochę ja smalec ze skwarkami i dlatego polecam serdecznie.
Selerowo - jaglana pasta.


Składniki:
  • 1/4 szklanki suchej kaszy jaglanej
  • 1/4 dużej bulwy selera
  • 1 duża cebula
  • olej kokosowy do smażenia
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • sól morska
  • pieprz biały
  • 1 łyżka sosu sojowego
Przygotowanie:
  • Selera obrałam i pokroiłam w dużą kostkę.
  • Skropiłam go oliwą, rozłożyłam na blaszce i piekłam w piekarniku nagrzanym do 160 C z opcją grzania góra dół do momentu aż stał się miękki.
  • Kaszę jaglaną opłukałam na sicie wrzącą wodą a potem jeszcze chwilę pod bieżącą wodą, gorącą z kranu.
  • Przełożyłam do garnka, zalałam 1/2 szklanki wody i gotowałam 20 minut do miękkości na maleńkim ogniu.
  • Cebulę posiekałam i podsmażyłam na oleju kokosowym.
  • Potem w kielichu blendera albo ręcznym blenderem zmiksowałam ugotowaną kaszę z upieczonym selerem, dodałam podsmażoną cebulkę i sos sojowy, wymieszałam.
  • Doprawiłam do smaku solą i pieprzem i schłodziłam w lodówce.
  • Polecam wszystkim bardzo gorąco.
Smacznego.
Przepis z FB.
"Podróże małe i duże"
Augustów wczoraj czy dziś?

2 komentarze

  1. Coś dla mojej Córki, ja też ograniczam jedzenie mięsa, ale czasem się skuszę...ona nie.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger