poniedziałek, 7 maja 2018

Surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem i śmietaną

FIT
Dziś surówka nadzwyczajna, pyszna, zdrowa, pobudzająca trawienie, polecam gorąco.
Ja dodałam tutaj śmietany 12 % kwaśnej i to jest sens tej surówki, nie zmieniajcie na jogurt bo zmieni się smak.
Ja potrafię miskę takiej surówki zjeść i więcej bym chciała  a Ty lubisz surówki? jakie najbardziej?
Zapraszam do degustowania tych pyszności.
Surówka z czerwonej kapusty z jabłkiem i śmietaną.


                     Składniki:

  • 1/4 główki czerwonej kapusty
  • biała część średniego pora
  • 1 nieduże jabłko
  • 200 ml kwaśnej, gęstej śmietany 12 %
  • sól morska do smaku
  • 2 łyżki octu jabłkowego

Kapustę drobno poszatkowałam.
Pora najpierw dobrze umyłam, osuszyłam i drobno posiekałam.
Z jabłka wydrążyłam gniazda nasienne i starłam na tarce o grubych oczkach.
Połączyłam składniki w misce, dodałam sól, ocet i śmietanę i wymieszałam.
Odstawiłam na 15 minut aby smaki się przegryzły.
Smacznego.
Autor: Dorota Owczarek
                                        "Podróże małe i duże"
Augustów - Jezioro Białe

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger