niedziela, 20 stycznia 2013

Kisiel z wiśniami w rumie

Przetestowałam w tym przepisie herbatkę z wiśniami w rumie którą otrzymałam od firmy Skworcu  zajmującą się dystrybucją wysyłkową przypraw i herbat całego świata. Stopniowo ofertę poszerzyli o kawy, bakalie, yerby mate oraz akcesoria do ich zaparzania.
Polecam wszelakie przyprawy i herbatki bo są świeże, aromatyczne, pakowane dodatkowo w torebki strumieniowe aby nie wietrzały.
Brak kolorowego opakowania obniża znacznie cenę produktu.
Zajrzyjcie i oceńcie sami  www.skworcu.com.pl
Jedną z paczuszek które dostałam jest herbata z wiśniami w rumie. 
Bardzo aromatyczna i smakowa herbatka i postanowiłam ja wykorzystać do zrobienia kisielu. 

               Składniki:
  • 2 łyżki herbaty wiśnie w rumie
  •  
  • 1/2 l wody
  • 2 łyżki cukru
  • 2 łyżki mąki ziemniaczanej
  • 1/3 szklanki rodzynek
 Herbatę należy zaparzyć w 1/2 litra wrzątku i zostawić na  10 minut aby się zaparzyła.
Następnie do herbaty wrzucamy rodzynki, cukier i doprowadzamy do wrzenia.
Mąkę ziemniaczaną rozprowadzić w odrobinie wody i wlać na gotujący się płyn. 
Zagotować ciągle mieszając.  
Kisiel gotowy.
 Smacznego.

3 komentarze

  1. Ciekawa jestem smaku,brzmi intrygujaco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie:) wiem, ze rum z likierem wiśniowym fajnie smakuje ale muszę wypróbować to połączenie też:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger