sobota, 26 stycznia 2013

Konkurs Blog Roku 2012 - głosowanie

Jak wiecie zgłosiłam mój blog do konkursu Blog Roku 2012 w kategorii Zdrowie i Kulinaria.
I teraz Wasza kolej.
Jeśli podoba Ci się  mój blog  i popierasz moje zgłoszenie wyślij smsa o treści:
D00229 na numer 7122
Koszt jednego smsa to 1,23 PLN brutto ( z vat ).
Etap II konkursu czyli głosowanie zaczął się 24.01.2012 o godzinie 15 i potrwa do 31.01.2012 do godziny 12.
Bardzo proszę o Wasze głosy.
Z jednego aparatu telefonicznego  można oddać 1 głos.
 Wszystkim którzy zagłosują serdecznie dziękuję.  

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger