sobota, 26 stycznia 2013

Makaron z pesto

Pamiętajcie o głosowaniu smsowym.
Ponieważ dostałam paczkę z produktami min. Kotanyi a w niej torebki z pesto więc je wypróbowałam.
Jakie moje wrażenie? 
Jak szybko chcesz zrobić obiad to jest dobre ale ja zdecydowanie wolę pesto zrobić sama.
Nie to żeby to od Kotanyi było niesmaczne  ale domowe to domowe.
Dla mnie zdecydowanie było za mało i pomidorowego i grzybowego.
Ja wolę jak makaron nurza się w pesto.
Ale oczywiście rzecz gustu.
                                     Pesto z pomidorami i bazylią
             Składniki:
  • pesto z pomidorami i bazylią Kotanyi
  • makaron świderki
  • tarty ser typu parmezan
 Makaron gotujemy al'dente a pesto przygotować według przepisu na opakowaniu.
Makaron wymieszać z pesto na patelni i już na talerzu posypać serem.
Smacznego.
                                 Spaghetti z pesto grzybowym
            Składniki:
  • pesto grzybowe Kotanyi
  • makaron spaghetti
  • tarty ser typu parmezan
 Makaron spaghetti ugotować  al'dente.
Pesto grzybowe przygotować według przepisu na opakowaniu.
Do sosu włożyć makaron i wymieszać.
Na talerzu posypać makaron obficie tartym serem.
Smacznego.  

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger