Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

wtorek, 5 lutego 2013

Ziemniaczany krem z groszkiem mini

Rozgrzewająca zupa wspaniała na zimowe dni z groszkiem mini który udało mi się kupić w Lidlu oraz grzankami czosnkowymi.
Zapraszam.

                 Składniki:
  • 5 ziemniaków
  • 1 cebula
  • 1/2 jasnej części pora
  • 1 łyżka sosu sojowego kikkoman
  • 2 łyżki oleju
  • 700 ml bulionu drobiowego
  • 100 g groszku konserwowego
  • sól
  • pieprz
  • 3-4 plasterki imbiru
  • 1/2 łyżeczki chilli Royal Brand 
Cebulę posiekać a pora pokroić w pół plasterki.
W garnku rozgrzać olej i smażyć cebulę i pora.

Dodać obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki oraz posiekany imbir i smażyć jeszcze 3-4 minuty.
Zalać wszystko bulionem i gotować do miękkości.
Pod koniec gotowania wrzucić połowę groszku i chwilę gotować.
Następnie zupę zmiksować na gładką masę i doprawić do smaku sosem sojowym, solą, pieprzem i płatkami chilli bez pestek.
 Podałam z resztą groszku oraz grzankami czosnkowymi.
 Smacznego.
Przepis dodaję do akcji  Kulinarne inspiracje i nagrody

3 komentarze:

  1. Smacznie wygląda to wszystko zapraszam na poczęstunek

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę coś takiego ugotować dla mojego synka! Świetny przepis!

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks