środa, 27 marca 2013

Chimichurri z białą i czerwoną kapustą

Jak ja nie lubię fotografować  takich potraw o nijakiej barwie czy postaci.
Smak tej potrawy jest przepyszny ale wygląd nie koniecznie zachęca.
Jednak ja proszę Was o spróbowanie tej potrawy bo efekt smakowy Was zaskoczy.
Chimichurri to argentyńska przyprawa na ostro, właściwie sos w skład którego wchodzą: papryczki jalapeno, zielona pietruszka, czosnek, oregano oraz pieprz.
Mieszanka przypraw nadaje potrawie charakterystyczny smak i lekką ostrość.
Zachęcam do gotowania.
Przyprawę dostałam od firmy Royal Brand.

                  Składniki:
  • 1/4  główki czerwonej kapusty
  • 1/4 główki białej kapusty
  • 200 g mięsa z chudego karczku
  • 1 łyżka mąki
  • sól
  • 1 łyżka przyprawy chimichurri
  • 250 g bulionu drobiowego
  • 1/2 zmielonej skórki cytrynowej Royal Brand
  • sok z 1/2 cytryny
  • 2 laski trawy cytrynowej z zalewy 
  • olej rzepakowy do smażenia
Mięso pokroić w grubą kostkę, obtoczyć w mące i na rozgrzanym oleju podsmażyć na złoty kolor z wszystkich stron.
Mięso posypać przyprawą chimichurri i chwilę jeszcze smażyć.
Kapusty poszatkować, zalać bulionem i gotować do miękkości a następnie dodać mięso, sok z cytryny i przyprawy i gotować do momentu aż mięso będzie miękkie.
Doprawić solą i sokiem z cytryny do smaku.
Smacznego. 

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger