czwartek, 4 lipca 2013

Chrzanowe roladki

Szybko, pysznie i można zajadać na zimno a teraz jak upały za oknem to nie chce się jeść gorących potraw.
Zapraszam serdecznie.
Wykorzystałam do roladek chrzan z imbirem Eterno i polecam go serdecznie bo nie jest taki  ostry a ma fajny imbirowy posmak, pasujący idealnie do szynki.
                Składniki:
  • plastry szynki konserwowej - ja miałam drobiową
  • chrzan z imbirem lub każdy inny chrzan
  • szczypior "siedmiolatka" do  zawiązania
Każdy plaster szynki posmarować chrzanem, zrolować i zawiązać dekoracyjnie szczypiorkiem.
Schłodzić w lodówce.
 Smacznego.
               Pomysł własny.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger