Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

niedziela, 6 października 2013

Czysta zupa pomidorowa

Lubicie taką pomidorówkę bez zaprawki?
Dla nas jest rewelacyjna i tak aromatyczna, pachnąca latem i ostatnimi jędrnymi pomidorami z pola.
Zapraszam do gotowania.
                Składniki:
  • 250 g makaronu krótkie nitki
  • 1 kg pomidorów dojrzałych
  • 1 litr wody
  • 200 g skrzydełek kurczaka
  • 100 g pręgi wołowej
  • 2 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1/3 bulwy selera
  • kwaśna śmietana
  • sól
  • cukier 
  • pieprz
Skrzydełka i pręgę umyłam i zalałam zimną wodą.
Zagotowałam i zebrałam szumowiny.
Gotowałam do miękkości bardzo powoli i pod koniec gotowania włożyłam do garnka obrane warzywa.
Posoliłam wywar.
Makaron ugotowałam al'dente.
Po ugotowaniu wyjęłam mięso i odłożyłam, ja lubię takie gotowane z zupy.
Pomidory rozgotowałam pod przykryciem i zmiksowałam wraz ze  skórką i ugotowanymi pietruszką i selerem a także 1 marchewką.
Dołożyłam przecier do wywaru i zagotowałam.
Doprawiłam do smaku solą, pieprzem i cukrem.
Drugą marchewkę pokroiłam w plastry.
Zupę podałam z makaronem i kleksem kwaśnej śmietany, z plastrami marchewki.
 Smacznego.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam taką czystą pomidorową. Miodzio. A następnym razem spróbuj dodać cynamonu jeszcze ;D Pysznosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomidorowa to moja ulubiona zupa ! Właśnie w lekkiej wersji !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks