piątek, 18 października 2013

Landrynki

Karmelki, ciągutki...i jak je jeść z czystym sumieniem ?
Cytuję za "Palce lizać" .... "Domowe, tak jak kradzione , nie tuczą" hi hi.
Zapraszam na pyszne landrynki.
                   Składniki:
  • 400 g cukru
  • 600 g syropu kukurydzianego
  • 1 łyżeczka ulubionego aromatu - dałam truskawkowy
  • na czubku noża czerwonego barwnika w proszku
Zagotowałam cukier i syrop w garnku co jakiś czas zamieszałam aby się nie przypalił.
Zdjęłam garnek z ognia, wlałam aromat i wsypałam barwnik i szybko wymieszałam.
Masę przelałam do formy wyłożonej papierem do pieczenia.

Odstawiałam formę do całkowitego ostygnięcia.
Gdy masa stwardniała młotkiem, przez papier rozłupałam ją na landryny.
Cukierki przechowujemy w hermetycznym pudełku aby nie chłonęły wody.
Smacznego.
Pomysł z "Palce lizać" z lipca 2013 r.

2 komentarze

  1. Nie pomyślałabym, że można landrynki zrobić samemu... Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger